Bestellen, verzenden, retourneren en klachtenafhandeling bij PuurSlapen.nl

De service die je mag verwachten als je besteld bij PuurSlapen.nl

Hieronder vindt je nuttige informatie m.b.t. het bestellen, verzenden, retourneren, garantie en klachtenafhandeling. 

banner verzenden en retourneren, PuurSlapen

Hoe werkt het zoeken en bestellen bij PuurSlapen.nl ?

Winkelen met een account

Inloggen
Om in te loggen klik je rechtsboven op INLOGGEN

Een account aanmaken
Door een account aan te maken voor de webshop PuurSlapen.nl kun je het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen etc..
Om een account aan te maken klik je rechtsboven op REGISTREREN. Vul het formulier in en maak een wachtwoord aan. Vink het vakje bij de algemene voorwaarden aan. Vervolgens klikt je op Registreren en je account is aangemaakt. Nu kun je het bestelproces verder afronden of gaan winkelen.

Winkelen zonder een account

Winkelen zonder te registreren
Je kunt ook winkelen bij PuurSlapen.nl zonder te Registreren/Inloggen. Selecteer de producten die je wilt bestellen in de winkelwagen. Vervolgens (zoals hier onder beschreven) rond je de bestelling af en vul daarna de persoonlijke gegevens in en een betaalwijze kiezen.

Kies een categorie
Kies in het hoofdmenu een categorie. Na de categorie keuze verschijnen er dan sub-categorieën. Hier kunt je de uiteindelijke producten gaan selecteren.

Producten bekijken
Nadat je voor het juiste product hebt gekozen verschijnt er ook een rij foto’s. Als je op een afbeeldingen klikt, kun je het product bekijken.

Bestellen
Alle getoonde verkoopprijzen zijn inclusief BTW, maar exclusief verzendkosten (Gratis bezorging v.a. € 75,- NL+BE).
Kies bij het artikel van je keuze eventueel de maat/overtrek/kleur etc. en klik daarna op IN WINKELWAGEN. Daarna kunt je uiteraard nog verder winkelen in onze webshop of ga naar de winkelwagen.
Controleer je bestelling en kies er eventueel nog voor om gerelateerde producten toe te voegen.
-Eventueel een kortingscode toepassen.
-Voor verzending in Nederland selecteer: Pakketdienst bezorging Nederland.
-Voor verzending in het buitenland: kies het land en vul de postcode in.
-Let Op!!! Klik nu vervolgens op: Totaal bijwerken
-Klik op: BESTELLING AFRONDEN
-Controleer op deze pagina nogmaals de gegevens, kies een betaalmethode + bank, (eventueel) kortingscode.
-Bevestig dat je wilt bestellen en de algemene voorwaarden accepteert.
-Klik op: KOPEN.
-Vervolgens kan de betaling afgerond worden.

Levertijd
-De levertijd  voor Mudis® producten en Lamsvachten is 2-5 werkdagen en voor ECOtanka flessen 2-3  werkdagen.
Je kunt de zending uitstekend volgen via het trackingnummer dat vermeld staat in de verzendbevestiging.
Let op: Incidenteel kan het voorkomen dat een order iets langer onderweg is. Dat heeft te maken met de Duitse feestdagen die soms verschillen van de Nederlandse.

Verzendkosten
Alle getoonde verkoopprijzen zijn inclusief BTW, maar exclusief handeling, verzend- en bezorgkosten.
De verzendkosten staan hieronder. In de winkelmand zie je precies wat de verzendkosten voor jouw bestelling zijn, voordat je bestelling definitief is geplaatst.
 
-Bestellingen v.a. € 75,- zijn vrij van verzendkosten in Nederland en België.
Pakketzending in Nederland en België = € 6,95
Pakketzending in Europa = € 12,95

Betalen
Betaalgemak bij PuurSlapen.nl is betalen op jouw manier. Je kunt je bestelling betalen met:
•    iDeal: Gratis.
•    PayPal: Gratis.
•    Credit Card: Gratis.
•    BitCoins (met toeslag)
•    VVV Giftcard

Garantie en retoursturen bij PuurSlapen.nl

Garantie op Mudis® producten
Mudis® staat voor kwaliteit: Daarom garandeert Mudis® (onbeperkt) bij gebleken materiaal of productiefouten een vervangend product.

Zichttermijn en retoursturen
Ben je niet tevreden?
-Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Gedurende deze termijn kun je datgene met het product doen wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen. Het is toegestaan het product uit te proberen zoals je dat ook in een fysieke winkel zou doen. Daarbij kun je het product uit de verpakking halen, tenzij de verpakking een verzegeling bevat.
 
- Proefliggen op kussens mag uitsluitend indien het kussen voorzien is van een eigen overtrek/sloop. Dus absoluut niet met de eventueel bijgekochte overtrek/sloop! Geen vulling uit het kussen verwijderen.

-Indien je meerdere exemplaren van hetzelfde product bestelt en wilt deze retourneren, mag je maximaal één exemplaar uit de verpakking halen.

Als de artikelen niet aan bovenstaande voldoen kunnen wij deze artikelen niet als terechte retour verwerken en worden deze producten weer op kosten van de afzender terug gestuurd.

-Producten die naar jouw specificatie gemaakt zijn kunnen uitsluitend onder de garantie regeling retour gestuurd worden

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen en krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.  

Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, dient het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan PuurSlapen.nl geretourneerd moeten worden.
Je kunt contact met ons opnemen via het contactformulier op de contactpagina of een mail sturen naar retouren@puurslapen.nl. (wilt u liver gebruik maken van een retour formulier, dan kunt u dit hier  downloaden)
Vermeld s.v.p. duidelijk het bestelnummer, artikel, artikelnummer, naam en adresgegevens. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je het product in bezit hebt gekregen.

Terugbetaling aankoopbedrag
Terugbetaling van het aankoopbedrag en eventuele verzendkosten vindt plaats binnen 14 dagen, nadat het artikel door PuurSlapen.nl is ontvangen.

Zijn er materiaal of productie fouten?
Mudis® garandeert (onbeperkt) bij gebleken materiaal of productiefouten een vervangend product.
Neemt u dan contact met ons op via het contactformulier op de contactpagina of u kunt een mail sturen naar rma@puurslapen.nl. 
Vermeld s.v.p. duidelijk het bestelnummer, artikel, artikelnummer, naam en adresgegevens

Je krijgt, nadat er gebleken materiaal of productie fouten zijn, een vervangend product opgestuurd.

Gedeeltelijke retourzending
Indien een bestelling gedeeltelijk wordt teruggestuurd kunnen actievoorwaarden (kortingsbonnen, geen verzendkosten, actiecodes enz) die gekoppeld zijn aan een minimale besteding aanleiding zijn voor een afwijkende terugbetaling.
Door het retourneren van artikelen kan het bedrag van de oorspronkelijke order beneden de verzendvrije drempel komen. Indien dit het geval is, worden er alsnog verzendkosten betreffende de originele order in rekening gebracht en verrekend met het retour gestuurde artikel(en).

Een nieuwe bestelling na een retour
Mocht je iets willen ruilen of een ander product willen, dan kun je zelf opnieuw een bestelling plaatsen. Onafhankelijk hiervan wordt het bedrag van de retour op jouw rekening terug gestort.

Klachtenafhandeling bij PuurSlapen.nl 

Klachten en of opmerkingen
Een goede dienstverlening aan jou als klant vinden wij van PuurSlapen.nl erg belangrijk. Toch kan het gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent. Heb je een klacht over onze producten of onze service, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij doen dan onze uiterste best om samen met jou een passende oplossing te vinden.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een mail sturen via het: contactformulier of te mailen naar info@puurslapen.nl.  De bij ons ingediende klacht wordt binnen 14 dagen beantwoord. Als er meer tijd nodig mocht zijn voor de afhandeling van jouw klacht, dan ontvangt u binnen deze 14 dagen een ontvangstbevestiging waarin de termijn wordt aangegeven wanneer je een uitvoerig antwoord van ons kunt verwachten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x